BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010. november 9., kedd

6. fejezet

itt a friss közkívánatra:D NAGYON NAGYON NAGYON örülök hogy mindenkinek tetszik a történet!Kérlek megint írjatok komikat!



/Amelia szemszöge/




Mivel nem volt semmi dolgom , egész nap ki sem keltem az ágyból.Heidi kétszer is bejött megnézni , hogy tényleg nem vagyok e beteg.Hát ebben az esetben , ha a lustaság betegség , akkor halálosan beteg vagyok.Jane is bejött hozzám , vele sokáig beszélgettem.Aztán visszaaludtam , és csak naplementére ébredtem fel.Gyorsan felöltöztem , és kiszaladtam a kertbe.Mindig is szerettem nézni a naplementét.Olyan csodás jelenség.Amikor az ég egyik fele már beszürkült , a másik , viszont gyönyörű narancssárgás színben játszik , és ahogy a felhőket megvilágítja , azok rózsaszínűek.
Egyszer csak Caius jelent meg a padom mellet , melyről az eget néztem.
-Gyönyörű , igaz?-kérdezte , kivételesen kedves hangon.Az arcára pillantottam , és láttam , hogy halványan mosolyog.
-Igen...az.-mosolyodtam el én is.
-Tudok egy sokkal jobb helyet , ahonnan sokkal jobban látszik.Úgy egy kilométerrel arrébb , áll egy hatalmas fa.Ha szeretnéd elkísérlek.-mondta mézes mázosan.
-Köszönöm nem.Most amúgy is mennem kell.Viszont látásra.-fordultam sarkon, s mentem fel szobámba.

Nem tudom miért , de még mindig álmos voltam.Beleültem egy nagy kád forróvízbe , amiben közel egy órán keresztül áztam.Majd kimásztam és felvettem új hálóingemet.A hálóruhákat varrta meg leghamarabb a varrónő , és ma már el is küldte.
Bebujtam vissza az ágyamba , és megpróbáltam aludni.Nem kellet kétszer mondani.

Az éjszaka közepén arra keltem , hogy valaki bejött a szobába.Felpattantak szemeim.Akkor a bejövő személy már felettem állt , egy tőrrel a kezében.Caius volt az.Megpróbáltam arrébb gurulni az ágyon ,ami csupán félig sikerült , ezért a tőr , az oldalamba , pontosan két bordám közzé szúródott.Teli torokból sikítottam.Támadóm erre olyannyira meg ijedt , hogy még a tőrt is bennem felejtette, és kiugrott a becsukott ablakon.Nagyon , fájt, mozdulni se bírtam.
5 perc múlva Heidi jelent meg az ajtóban, Sulpiciá-val.
-Uram isten!-szaladtak mindketten hozzám.
-Bocsáss meg!-mondta Sulpicia és kiszedte belőlem a tőrt.Szemük éjfekete volt-Heidi menj és szólj Aro-nak!-adta ki az utasítást.
-Ki volt az?-kérdezte levegő vétel nélkül.
-Caius.-hörögtem.Már minden tiszta vér volt.Az ágynemű , a takaró, és Sulpicia keze.
-Mi történt?-szaladt be Aro.
-Később,túl sok vért fog veszíteni.Hol van Marcus.Ő ért az orvostudományhoz.
-Marcus-t elengedtük vadászni , a szomszédos megyébe.-magyarázta Aro.
-Akkor most...-hagyta félbe a mondatot Sulpicia.
-Igen.-bólintott Aro.Ekkor egy szőke hajú férfi jelent meg az ajtóban.
-Ne Aro!-Majd én segítek rajta.-jött oda hozzám.

Elállította a vérzést ,összevarrta , és bekötözte a sebet.Majd valamilyen injekciót vett elő.
-Nyugalom , csak fájdalomcsillapító.Kérsz altatót is?-kérdezte kedvesen.Én megráztam a fejemet.
Beadta a fájdalomcsillapítót , és kiment a szobából.


/Sulpicia szemszöge/



Caius most meglakol az összes bűnéért amit elkövetett életében.Athenodora meggyilkolásáért és ezért is.Szegény kislány.
-Sulpicia , neked mondott valamit?-zökkentett ki gondolkodásomból férjem dühös hangja.
-Amelia?-kérdeztem vissza.
-Ki más?
-Ő azt mondja , hogy Caius volt.Ami érthető enne.Túl sokat tud.
-Ezt ,hogy érted?-kérdezte türelmetlenül.
-Amelia megtudta , hogy Caius ölte meg Athenodor-át.Az okot , még nemtudta kideríteni.
-És ezek a források mennyire biztosak?
-Maga Athenodora mondta neki.-mondtam magabiztosan.
-Heidi!-hívta magához férjem.
-Igen?-termedt előtte a lány.
-Szólj , Jane-nek , Felix-nek és Corin-ak , hogy azonnal eredjenek , Caius nyomába.És ha elkapták , hozzák a  trónterembe.-utasította.
-Igenis!-biccentett , majd elindult Jane szobája felé.Én visszamentem Ameliá-hoz , aki meglepő módon ébren volt.
-Nem kért altatót.-magyarázta Carlisle.
-Köszönjük a segítséget.A lányod látta igaz?-kérdeztem.
-Igen.Alice , is Caius-t látta.De miért akarta megölni?Bár úgy gondolom , ez nem a legésszerűbb kérdés.Caius , ha tehetné , még Aro-t és Marcus-t is megölné.
-Egyenlőre legyen elég annyi , hogy túl sokat tudott, egyes dolgokról.
-Rendben van.Ó és Aliece , azt kérdi , eljöhet e megismerni Ameliá-t.
-Csak Alice jönne?-kíváncsiskodtam.
-Nem.Igazából az egész családom megszeretné ismerni , azt a lányt aki még egy Volturi szívét is megpuhította , és dobogásra bírta.Bár úgy látom , te is kedveled, és Heidi is.-amikor befejezte Ameliá-ra néztem aki közben elaludt.
-Ebben igazad van.Bárcsak nekem is lehetne egy ilyen lányom.Na de a témára visszatérve, szerintem Aro is örömmel látná családodat.-mosolyodtam el.
-Köszönöm.A családom nevében is.-mosolygott rám.
-Igazán nincs mit.-mosolyogtam vissza.


/Amelia szemszöge/



Álmomban , egy erdőben jártam.Hosszú ruhám egyszer ,egyszer beakadt néhány bokor ágába.Egy férfi hangot , hallottam, majd egyre több férfiét.Közeledtem hozzájuk.Elbújtam egy fa mögött.
-Nos akkor segítesz?-kérdezte egy mély hangú férfi.
-Igen.-válaszolta Caius.
-Akkor most már a Románok-hoz tartozol.És megkapod az irányítást egész Olaszország felett , ha a hadművelet sikerrel jár.-folytatta tovább a mély hangú férfi.-Most mi elmegyünk.Vissza megyünk Romániába.Sok szerencsét Caius.-mondta majd ,már csak süvítést hallottam.Észrevettem , hogy Caius , vagyis szerintem ő , közelít felém.
-Athenodora?-kétségbeestem , futni akartam  , de elkapta a kezemet , és letépte a karomat.
Verejtékesen ébredtem fel a szörnyű rémálomból., majd sírni kezdtem.Olyan...valóságos volt.
-Sss-ölelt óvatosan magához Sulpicia-Csak egy rossz álom volt.
-Athenodora.... megmutatta..... mi.... történt vele.......  azon az éjjel.... amikor Caius... megölte.-suttogtam szipogva-Azért ölte meg , mert valami fontos dolgot tudott meg.Caius szövetkezett....valami Román klánnal....ellenetek.Azt mondták...megkapja...az ország feletti hatalmat, ha segít nekik.
-Ó istenem...így már minden világos.Soha nem fogjuk tudni meghálálni a segítségedet Amelia.-simogatta meg a fejemet.
-A hála nem nekem jár hanem Athenodorá-nak.
-De nélküled nem ment volna gyermekem.
Athenodora jelent meg a szobában.
-Köszönöm-suttogta mosolyogva , majd eltűnt.
-Most már békében nyugszik.-suttogtam Sulpiciának.
-Úrnőm!-szaladt be Heidi-Meghozták Caius-t!
-Rendben , megyek.-válaszolta azonnal-Amelia , most egy kicsit itt kell hagyjalak.De nem leszel egyedül.Carilsle itt lesz veled.-mutatott a szőke hajú férfire , aki mellette ült.
-Rendben van.-suttogtam.A seben még mindig nagyon fájt , beszélni sem tudtam nagyon.Amikor nagy levegőt vettem az is fájt.Sulpicia kiment a szobából.
-Hogy érzed magad?-kérdezte kedvesen-Na jó ez okos kérdés volt.Hisz alig három órája történt.
-Semmi baj.Maga nem embervéren él igaz?Csak mert a szeme aranysárga.
-Jól tájékozott vagy.Valóbban , én állatvéren élek , ahogy a családom is.-mosolygott.
-A neve Carlisle?-kérdeztem mire bólintott-Akkor maga a Cullen család "vezetője".-jelentettem ki magabiztosan.
-Ki beszélt neked rólunk?
-Alec.Nagyon irigyli magukat.Mármint az életvitelüket.Ő is át szeretne térni, de itt nem lehet...azt mondta , hogy akkor túl gyenge lenne a harchoz.
-Hát sajnos ez így van.-sóhajtott-De most inkább pihenj.
Engedelmeskedtem  , és lehunytam a szemhéjam.Nem aludtam , csupán a szemem pihentettem.


/Alec szemszöge/




-Elég gyorsan végeztünk ezzel a küldetéssel.-állapította meg Demetri mosolyogva.
Már a palotában sétáltunk , a trónterem felé, hogy elmondjuk , sikeresen véghezvittük a küldetést.Csak négy újszülöttet kellett megölnünk , akik Párizsban öltek embereket.
-Egyetértek.-bólintottam és én is elmosolyodtam.Alig vártam , hogy viszontlássam szerelmemet.-Dem!Szerinted hol vannak a többiek?-néztem körbe .
-Nem tudom.Lehet , hogy Heidi hamarabb hozta a reggelit.-rántotta meg vállát.
-Demetri!Még csak hajnali három óra van.-állítottam szembe a ténnyel.
-Van benne valami.-értett egyet velem.

Amikor benyitottunk a nagyterembe, mindenki ott volt.Caius állt a terem közepén , akár csak egy vádlott.
-Mester!-szólalt meg először Demetri-Mi történt?
-Caius szövetséget kötött a Románok-kal ötven éve.A szövetség megkötése után megölte  feleségét , Athenodora Volturit , és  megkísérelte megölni , leendő családtagunkat , Amelia Volturi-t.A büntetése ,kínzás , amit Jane fog végrehajtani , majd halál melyben Felix , és Corin segédkezik nekem.-mondta ridegen Aro.Uram isten!Amelia!Sulpicia közeledett felém , ahogy látta az arcomon a kétségbeesést.
-A szobátokban van.Nyugodj meg.Az állapota stabil.Carlisle látta el.-suttogta.
-Köszönöm.-biccentettem , majd kirohantam a teremből , egyenesen fel a szobánkba.

Mikor kinyitottam az ajtót , láttam , hogy Amelia az ágyon fekszik , és alszik.Az ágy mellett Carlisle ült egy széken.Szerelmem kinyitotta szemeit , és Carlisle is felém fordult.
-Alec!-nézett rám Amelia mosolyogva.Hangja erőtlen volt, akárcsak mosolya. Bőre sápadtabb mint valaha.
-Itt vagyok.-fogtam meg a kezét.Láza van.Nem is kicsi-Carlisle, mi történt?-néztem a doktorra.
-Nekem sem részletezték.Sulpicia , csupán annyit mondott , hogy túl sokat tudott.
-De nem baj , már minden megoldódott.Sokkal jobban vagyok.-próbált felülni , de felszisszent.
-Nem szabad felkelned, Amelia.Feküdnöd kell.Különben , felszakadnak a varratok.-szólt rá a doktor.
-Igen.Feküdnöd kell.-értettem egyet Carlisle-val.Olyan rossz volt ilyen gyengén látni.
-Akkor rám itt már nincs szükség.-állt fel a doktor , és kiment.
-Mi volt a küldetésen?-érdeklődött kedvesem.
-Semmi különös.-simítottam végig  homlokán.-Aludj egy kicsit.Ígérem nem megyek sehova.
-Rendben van.-mondta s lecsukta csodás szemeit.



kérlek írjatok komikat!!!

10 megjegyzés:

Virag:) írta...

Szia!
Nagyon jó volt...
Caust a filmben sem bírom... :)
Halál reá XD
Élveztem, siess a kövivel.
Puszi

RiRi írta...

Szia !!!!!!!
Nagyon jó lett.Egy nagy kalappal :).
Sajnálom hogy az előzőhöz nem írtam de tegnap nem gépezhettem angol doga miatt. :S.Na eltértem a tárgytól.Örülök hogy Caius-t ki fogják nyiffantani.Bár most azon gondolkozom hogy Caius szelleme békében fog-e távozni a másvilágra.Vagy zaklatni fogja Amelia-t és minden bajt fog csinálni. :OOO.Nagyon várom a folytatást kíváncsian.
Pusssz Bebike98

Kisegér:D írta...

Szia!
Húha! Nagyon jó volt! :)
Tetszett!:)
Caius egy szemétláda, de ezt tudtuk.
Nagyon várom a folytatást! :)
Puszi! :)

Devonne Crescent írta...

Szia!
Hát igen, Caius-t senki sem bírja xD
Öljük meg! :DD
Nagyon tetszett! Remélem, hogy hamar rendbe jön Amelia! :)
Nagyon várom a folytatást!

sok puszii♥
niki23 ^^

Artemisia írta...

Szia nagyon jó lett!!!

Caius-tól ez igazán gonosz volt.
Remélem hogy minden rendbe jön és Alec meg Amelia boldog lesz majd.


Ui.:Iszonyatosan jólett csak így tovább.
Artemisia

Nina20 írta...

Szia

Nagyon jó a történet. Kíváncsi vagyok, hogy még mi fog kiderülni Amelia által.
Caius, meg megérdemelte amit kapott.

Várom a kövi részt. Nina

EsztiIi írta...

Szija!
Most kezdtem olvasni a töridet, és már most IMÁDOM!
Remélem, hogy a mi kis főhős nőnkkel minden rendben lesz...
De mikor fogják átváltoztatni?.
OMG.! Ezt azért soha nem gondoltam volna Caius-ról. De jó ötlet.
Már nagyon várom a folytatást!

Puszi EsztiIi

Ui.: Nem tudom, hogy benne lennél -e egy link cserében, ha igen akkor jelezhetnéd nálam, vagy akár itt is megbeszélhetjük.
De persze te döntesz.

jella írta...

Hello! Most találram rá az oldaladra és nagyon tetszik! Nekem nagyon tetszik, hogy átjárja az írásodat a twilight hangulat =)
ÜDv: Jella

Névtelen írta...

szija
wáá..:D nagyon jólett.. lééciii hamar frisselj!!:D áááá nagyonjók lett ez a fejid iisss:D remélem sietsz a frissekkel meg mindennel :P további sok sikert!
Puszi.
Brigi.:)

Névtelen írta...

Az a rohadék ************!!!!!!!!