BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010. november 5., péntek

3. fejezet

ismét itt vagyok a fejivel:D


Zene a fejihez!Lécci halgassátok a fejezet olvasása közben , mert kiváncsi vagyok , szerintetek megy -e a fejihez!
/Alec szemszöge/




Hazafelé futottam , s közben arra az estére gondoltam mikor először láttam Ameliát.Ahogy ott megszeppenve állt , egy köntössel , eltakarva bájait , az olyan...aranyos volt.Bárcsak tudnék érte tenni valamit.Valamit, amivel segíthetnék rajta.
A gondolataimból hazaérkezésem szakított ki.Jane elment Felix-szel vadászni , így csak Demetri maradt otthon.De sebaj , így legalább beszámolhatok neki a mai nap eseményeiről.
-Jó reggelt!Ma jó korán távoztál,itthonról!-állapította meg Dem.
-Igen...visszavittem a lánynak akiről beszéltem a gyógyszerét.-mondtam , s leültem mellé a kanapéra.
-És mi volt?Gondolom halálra rémült.-nevette el magát.
-Ez nem vicces , megértetted!-förmedtem rá-Majdnem meghalt!
-Olyan mély benyomással voltál rá?-csodálkozott.
-Nem tőlem te hülye!Hanem a tanárjától!Mivel asztmás , és elhagyta az inhalálót , így nem tudott testnevelésen dolgozni.Megmondta a tanárának , aki "jutalomból" húsz kört futtatott fele óra után.Szegény lány majdnem megfulladt ,csupán azért mert a tanár nem hitt neki.Ezt a felelőtlenséget!-magyaráztam.
-És megtudtál valamit róla?-érdeklődött Dem.
-Ő is Olaszországból származik , egy arisztokrata családból.És...hát van egy különleges képessége is.Látja a szellemeket.
-Mi a vezetékneve?
-Corner.
-Á igen...már hallottam róluk.Rómában laknak.Elég gazdagok.És miért küldték Londonba?
-A képessége miatt.Az apja azt hitte csak kitalálta az egészet.De ha láttad volna ,hogy viselkednek vele...csupán azért mert arisztokrata családból származik.Teljesen kiközösítették.Az egyetlen barátja egy szellemlány.
-És mit mondtál  neki magadról?-kíváncsiskodott tovább Dem.
-Hogy én is Olaszországból származok , csak most a szüleim világ körüli úton vannak , ezért az apai nagybátyáimnál lakok , a hugommal.
-És a szemed?
-Így születtem.Bárcsak megmondhatnám az igazat.Nem mondaná el senkinek se , hisz neki is van egy titka.
-Alec tudod , hogy ezzel szembeszegülnél a törvényekkel.-próbált észhez téríteni.
-Majd írok róla Aro-nak.Tényleg valami haladás?
-Á , semmi nyom , semmi szag , mintha a föld nyelte volna el őket.De biztos , hogy itt vannak valahol , csak meglapultak.
-Meddig maradunk még?
-Ameddig el nem kapjuk őket.-mondta komolyan majd témát váltott-Nem megyünk el este vadászni?Rád férne!
-Hivatalos  vagyok egy találkozóra.-mosolyodtam el.
-Ó értem én!-bökött oldalba könyökével.
-Jaj ne komplikáld már túl.Csak beszélgetni fogunk.
-Jó de akkor most menj el vadászni!Nehogy rátámadj az este folyamán.-mosolygott sejtelmesen.
-Kibírom.-mosolyogtam vissza.Majd lépteket halottam  az ajtó irányából.Ezek Jane - ék lesznek.
-Jó reggelt bátyám!Ma korán távoztál.-vágta ő is a fejemhez.
-Igen.Mert elmentem  levegőzni.
-Tényleg?És vadásztál is?Mert csak úgy árad belőled az emberszag.De várj!A szemed színe nem illik  a vadászathoz.Sötétbordó.Ha vadásztál volna , akkor élénk vörös színű lenne.Tehát várom a magyarázatot.-lépett elém , s egyenesen a szemembe nézett.
-Semmi közöd hozzá hugom , hogy hol voltam.
-De van!Hisz a bátyám vagy!És nem akarom , hogy egy kis fruska elcsavarja a fejedet.-förmedt rám.
-Miről beszélsz?-grimaszoltam.
-Csupán erről!-vett el egy vörös hajszálat , a kabátomról.A fenébe!-Ezt légy szíves megmagyarázni.
-Mint mondtam , semmi közöd hozzá!
-Á már értem!Tehát Demetri-nek  van köze hozzá , de nekem nincs?Így állunk?Hát akkor remélem nem szeretted nagyon , mert most megyek , és elfogyasztom desszertnek.-mosolygott ördögien.Használtam rajta képességem , így azon nyomban összeesett,azonban a hallását vissza adtam.
-Ha csak egy haja szála meggörbül általad , nem leszek tekintettel ,  a köztünk lévő rokonságra.-mondtam összeszorított állkapoccsal, majd abbahagytam képességem használatát.Ő mint egy durcás kislány ment  fel szobájába.




/Amelia szemszöge/




Bár lekéstem a reggelit , mégis olyan boldog voltam , mint még soha életemben.Rögtön mentem is fel a szobámba.Az egyik ok átöltözni , valami száraz ruhába , a másik pedig , hogy mindent elmondjak Fianná-nak.
Amikor beléptem a szobába , még nem volt sehol , de pár másod perccel később megjelent.
-Na mi ez a nagy öröm?-kérdezte mosolyogva,miközben én öltözködtem.
-Megismerkedtem a fiú-val akinek a szemeit láttam.Az előzmények nem érdekesek.Visszahozta a "kütyümet" ahogy te mondanád.Istenem az a mosoly!-dőltem el ágyamon.
-Pillanat!Akkor nem szellem?-kérdezte ijedten.
-Nem....szerencsére nem.De úgy érzem mintha ez téged nyomasztana.
-Ne találkozz többet vele!-nézett rám aggodalmasan.
-Miért ne?
-Mert...nem az akinek mondja magát.Vagyis inkább nem az aminek mondja magát.
-Ezt nem értem.-ráztam meg a fejemet.
-Ő ....nem ember.Amíg éltem hallottam olyan lényekről akiknek vörös a szemük , falfehér a bőrük ,tökéletesek,gyönyörűek, és embereket ölnek.És van még itt valami.Halhatatlanok.-ami megrémisztett , az az volt , hogy a leírás , pontosan illet Alec-ra.Ma este rákérdezek.
-Még a ma esti találkozónkra elmegyek...és kiderítem mi igaz ebből.-a boldogságomat mindig elrontja valami.Hát én már sose lehetek felhőtlenül boldog?
-Kérlek ne menj!Nem akarom , hogy bajod essen.-ölelt meg-Tíz évig senki sem volt aki törődött volna velem.Nem akarok megint magányos lenni.
-Esküszöm nem lesz semmi bajom!-mosolyogtam.
Hirtelen már nem is voltam éhes.Ittam egy pohár vizet , és vártam , hogy beesteledjen.


Amikor beesteledett . felvettem , a már száraz köntösömet , és elindultam a mólóhoz.Nem szaladtam , csak sétáltam.Nem akartam hozni az inhalálót.
Amikor odaértem ,Alec már a mólón állt , és nézte a....igazából fogalmam sincs mit nézett , de nekem háttal volt.
-Jó estét hölgyem!-köszönt udvariasan , miközben megfordult.
-Jó estét uram!-biccentettem mosolyogva.
-Csodás este van ma nemde?
-Egyetértek.Tökéletes este , a beszélgetésre.-ültem le a móló végére.-Kérdezhetek valamit?
-Persze.
-Hány éves vagy?-kérdeztem a nagy kérdést miközben ő is helyet foglalt mellettem.
-Öhm....-tétovázott-mennyinek nézek ki?-mosolyodott el.
-Kérlek ne térj ki a válasz elől.-mondtam komolyan.
 -Miért vagy ennyire komoly?-kérdezte lepődötten.
-Mert hallottam néhány dolgot Fianná-tól.És most eléggé bizonytalan vagyok veled kapcsolatban.-és most fogom megkérdezni a legfontosabb dolgot , aminek a válaszától legjobban rettegek-Meg akarsz engem ölni?
-Mi?Miből vonsz le ilyen nevetséges következtetéseket?-állt fel mellőlem.
-Abból , hogy te nem ember vagy.Érzem , hogy nem vagy az.Nem tudom honnan..talán a zavarba ejtő tökéletességed teszi , de nem félek tőled.Úgy hogy kérlek válaszolj.Ha titok , megölhetsz.De válaszold meg kérlek  a következő kérdésemet.Mi vagy te?
-Először szögezzünk le egy dolgot.Nem akarlak megölni!És nem is foglak!-mondta , sóhajtott egyet , majd folytatta-Vámpír vagyok.
-Mitől vörös a szemed?
-Az embervértől.Rá vagyok kényszerítve , hogy embereket öljek.Nincs választásom.Olyan család része vagyok , ami nem tűri az állatvéren élő vámpírokat.-hajtotta le a fejét.Látszott rajta a bűntudat.És némi félelem is-Félsz tőlem igaz?-kérdezte.Már épp válaszolni akartam amikor elfordult előlem.-Ég veled!-mondta,és már majdnem elindult , de még el tudtam kapni a karját.Kő kemény volt , és jég hideg.
-Hé!Hisz nem is tudtam válaszolni!-öleltem át karját.-Én ..nemtudom milyen furcsa oknál fogva...de még így sem félek tőled.
Mintha a szeme felcsillant volna.Visszafordult felém , én pedig elengedtem a karját.
-Tényleg?-csak ennyit bírt mondani.Szerintem sokkot kapott.Szegény fiú.Ezek szerint , a fajtársain kívül , mindenki fél tőle.Rajtam kívül.
-Tényleg.-mosolyodtam el.Erre ő felkapott és megpörgetett a levegőben.Ő is mosolygott.
-Köszönöm!-suttogta mikor letett.Az arcom , egy centire volt az arcától.Majd megéreztem , édes ajkait , az enyémeken.
Csókunkat , végül én szakítottam meg, hogy levegőt vegyek.Homlokát az enyémnek támasztotta.
-Szeretlek.-suttogta.
-Én is szeretlek.-mosolyodtam el.
-Gyere el velem Olaszországba.Hagyd magad mögött a múltat , és kezdj új életet.-kérlelt.
-Nem tehetem.Nem hagyhatom itt Fiannát.Megígértem neki.Segítenem kell neki kideríteni kik a szülei , és , hogy miért ragadt a Földön.Sajnálom.-hajtottam le a fejemet.
-Megértem.Akkor miután elment , azután eljössz velem?-reménykedett.
-Igen!Bárhová!
-Valaki jön.-mondta hirtelen.
-Hé nyugalom!Csak én vagyok.-jött ki egy szintén vörös szemű , szőke hajú férfi az erdőből.-Ő az?-kérdezte mosolyogva.
-Amelia.Had mutassam be Demetri Volturit.Ő a legjobb barátom.Demetri , ő itt Amelia Corner.Aki elrabolta szívemet.-mosolygott , a Demetri nevű férfira.
-Örvendek uram.
-Részemről a szerencse hölgyem.
-Miért jöttél?-kérdezte Alec Demetri-t.
-Nyomra bukkantunk , innen pár kilométerre.-mondta komoly arccal.
-Miféle nyomra?-kérdeztem értetlenül.
-Tudod vannak olyan vámpírok , akik tömeges gyilkosságot követnek el.Mi nem ilyenek vagyunk.Csak annyit ölünk amennyit szükséges.-magyarázta-És itt most tömeges gyilkosságok történnek.
-Tudja?Azt mondtad nem mondod el neki.Tudod mit fog tenni vele Aro ha megtudja.Talán neked megkímél , de neki biztos , hogy nem.
-Nem mondtam neki semmit.Már tudta.-mondta , sa ekkor Fianna jelent meg mellettem.
-Fuss!Menj vissza a házba!Gyorsan!-parancsolt rám.
-De ők nem bántanak!-próbáltam meggyőzni.
-Viszont azok , akikről Alec beszélt , igen.És már itt vannak a közelben!-mondta aggodalmas hangon.
-Már itt vannak.-mondtam társaságomnak.-Fianna látta őket nem messze a háztól.
-Ki?-kérdezte Demetri.
-Ő egy szellem.De épphogy el tudott szakadni a háztól.De ez most túl , hosszú.az idő meg szorít.
-Igaza van.-értett egyet velem Alec.
-Veletek megyek.-jelentettem ki.
-Na azt már nem!Az iramot sem tudnád velünk tartani , és ha valami bajod esne...azt nem bocsájtanám meg magamnak.-mondta Alec.
-Itt sem vagyok nagyobb biztonságban.-mutattam a lényegre.
-Ebben igaza van.-szólalt meg hosszas hallgatása után Demetri.
-Kérlek...ott az otthonom.-próbáltam rávenni.
-Otthon?Te otthonnak nevezed , ahol mindenki a pokolba kíván?-morogta-Legszívesebben nem állnám utukat .Felőlem mindenkit megölhetnének , amiért bántottak téged.-szűrte ki fogai között.
-Csak úgy szólok !Jó lenne sietni!-durcázott Fianna.
-Mennünk kell!Viszed ugye?-kérdezte Demetri.
-Igen.Amelia,ugorj a hátamra , és kapaszkodj!-utasított szerelmem.De jó már csak így gondolni is rá.Az én szerelmem.Megtettem amit kért , és már száguldottunk is.Már értem milyen iramról beszéltek.
Másodperceken belül az iskola előtt álltunk.
-Jól vagy?-fordult felém Alec.
-Persze!Ez fantasztikus volt!-mosolyogtam rá.Ő is mosolygott.Hirtelen két köpenyes alak jelent meg mellettünk.
-Ti is éreztétek?-kérdezte Alec  , a köpenyeseket.
-Igen.-válaszolt a magasabbik , majd mind a ketten levették fejükről a csukját.Az egyik egy magas férfi volt , a másik pedig , egy körülbelül velem egyidős szőke hajú lány.
-Á szóval ő csavarta el a fejedet.-mondta megvetően.Majd ajkai gonosz mosolyra húzódtak.
-Ne merészeld!-förmedt rá kedvesem.
-Ó mily heves vagy bátyám. -nézett most Alec-ra.Tehát ő a huga.Gyönyörű szép!A nyomába sem érek szépségének.Bár ez nem meglepő.Hisz én csak egy jelentéktelen ember vagyok.
Egyszer csak több vörös szem jelent meg a távolban.
-Készüljetek!-mondta a a magas férfi.
Már csak annyit vettem észre , hogy folyik a csata.Egy vámpír egyenesen felém indult..Már nagyon közel járt hozzám , amikor megjelent Fianna.A vámpír jéggé fagyott.Ahogy ezt a többi idegen vámpír meglátta , elkezdtek menekülni.Kettő azonban nem tudott.Az egyik élettelenül feküdt Alec előtt , a másik pedig Jane előtt vonaglott.Az egyikőjükért Demetri ment , míg a másikért a magas férfi.
Mind a ketten egyszerre,tépték le a vámpírok fejét.Majd a végtagjaikat is.Demetri gyufát vett elő , és a tetemekre dobta, amelyek lángolni kezdtek.De amilyen gyorsan meggyújtották , olyan gyorsan égtek porrá.Szó szerint , nem maradt más , csak por.Alec jött oda hozzám.
-Jól vagy?-ölelt magához.
-Igen.Minden rendben.-válaszoltam.
-Ezt , hogy csináltad?-kérdezte Demetri , miközben , a jéggé fagyott vámpírra mutatott.A magas férfi , azonnal letépte annak is a fejét , majd jó messzire hajította.
-Nem én voltam.-ráztam meg a fejemet.
-A szellem?-kérdezte kedvesem, amire én csak bólintottam.
-Miről hadováltok itt?-nézett értetlenül szerelmem huga.
-Majd elmondom útközben.-mondta Demetri.
-Miért nem tudja Alec elmondani útközben?-kérdezősködött tovább.
-Mert itt maradok Ameliá-val.-ölelt mellkasához ismét.
-És miért tennéd?-húzta fel egyik szemöldökét.
-Mert szeretem.
-Ó így mindjárt más.Akkor mondom másképp.Vagy velünk jössz vissza Volterrá-ba , vagy eljár a szám Aro-nak.-mosolygott ördögien.
-Hogy teheted ezt?-kérdezte megtörten kedvesem.
-Úgy hogy nem akarlak elveszíteni , egy ember miatt.-mondta mosoly nélkül.
-Adjatok egy percet legalább...,hogy elbúcsúzzak tőle.-mi?Elmegy?De még nem mehet el!Még nem volt velem eleget!Még nem is szerethettem igazán.Még megismerni sem tudtam teljesen , és máris elveszik tőlem?Könnyek szaladtak a szemembe, majd végigfolytak az arcomon , végül lecseppentek Alec kabátjára.A többiek eltűntek a szemünk elől.Így önuralmamat is megszüntettem  , és hangos zokogással szorítottam magamhoz szerelmemet.Ő is átölelt.Majd egyik kezével elengedett , az állam alá nyúlt , és még egyszer  utóljára szenvedélyesen megcsókolt.
-Örökké szeretni foglak.é-ezek voltak utolsó szavai hozzám , majd eltűnt.Halkan zokogva  , mentem vissza szobámba , ahol párnámba fojtottam fájdalmamról árulkodó sikolyaimat.
Elment.Elveszítettem a számomra legkedvesebb személyt.
Örökre.

6 megjegyzés:

RiRi írta...

Cya!!!
Nagyon jó lett a fejezet!!!
Nem tudom elhinni hogy Alec itt hagyja!!!De ugye vissza fog jönni?Vagyis nekem van egy olyan érzésem hogy Aro megtudja Amelia képességét és vissza fognak érte jönni.Na mind egy!Nagyon-nagyon-nagyon várom a folytatást !!!!
Pussz bebike98

Dorcy írta...

úúúriszten bakker ezolyna szomi :( am nagyon jól et a zene meg illik hozzá :O

Névtelen írta...

Ez nagyon nagyon szomorú volt.
Ez nem lehet!Hogy hagyhatja ott?Nem teheti ezt!Szegény!Csak így?
Majdnem elsírtam magam!
Ne csináld ezt!
De ez is mint mindig jó feji volt!
Puszi!
Kitti

Siess a kövivel!

Virag:) írta...

Jaaaaaaaaaajj!!
Hát elmegy??
Mi lesz most? Szegény Amelia! nagyon sajnálom!
Rem visszajönnek érte...
Puszi!
Virikeh

Kisegér:D írta...

Szia!
Nagyon jó volt! :)
Jane meg tudnám fojtani. hogy lehet ilyen szemét?
Szegény Alec és Amelia! :(
Nagyon várom a kövit! :)
Puszi! :)

Ui:A kérdésedre válaszolva a vámpírharapástól megsérülhetnek, így gondoltam a dolgot. :)

Kata írta...

cao!
nagyon,nagyon jó lett.szegény Amelia.Hogy lehet Jane enyire szemét?Remélem vissza jönnek érte.
A zene nagyon jól ilik a fejihez.
már naon várom a folytatást.

puszi
katja