BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2011. július 23., szombat

18.fejezet

köszönöm a 12 komit:Dlécci most is írjatok legalább 10-et:Dez nem lett túl hosszú de a következő hosszabb lesz:D





/Amelia szemszöge/



Szerelmem felállt én pedig követtem.Amikor felértünk orrfacsaró bűzt éreztem.Hatalmas köd volt.A hajó bal széléhez mentem és a vízbe néztem.Hirtelen egy kéz kapaszkodott fel a hajó aljára Kezemet a szám elé kaptam ijedtemben.Ahogy feljebb mászott láttam , hogy egy olívazöld érdes bőrű lény az.Csupán egy keze volt.Jack mellém lépett és rálőtt amitől visszazuhant a tengerbe.
-Ezek a legvisszataszítóbb lények a világon.Olyan emberek maradványai amik a Bolygóhollandin szolgáltak.-mondta undorral az arcán-Teljesen ártalmatlanok , leszámítva ezt az iszonyú bűzt.-rám nézett és elmosolyodott-De úgy látom ön cseppet sem fél.Más nő amint meglátná ezeket -bökött a vízre-sikoltozva rohangálna a hajón.
Én csak elnevettem magamat, majd a hajó másik oldalához sétáltam.
Alec a ködöt kémlelte.Gondoltam a másik hajót keresi.
-Gyere menjünk vissza.-ölelte át a derekamat.Bólintottam.



Szerencsére gyorsan átértünk ezen a szakaszon.Aludni nem sokat mertem a rémálmok miatt.
Amikor Alec vadászni ment Demetri "vigyázott" rám.Végre valaki akit jól ki tudtam faggatni Elizabeth-ről.Kiderült , hogy nagyon sokáig egy pár voltak Alec-kal.Nagyon boldogok voltak és Elizabeth-et mindenki szerette , Caius-t leszámítva.Egyszer árulással vádolta a lányt , de alaptalan volt.Elizabeth-et mégis mélyen érintette ezért még aznap elhagyta a Volturi-t.Senkitől sem búcsúzott el , még Alec-tól sem.
-Alec nagyon maga alatt volt az ezt követő években.Aztán továbblépett , de a lelke csak akkor gyógyult meg igazán amikor Londonban voltunk.-mesélte mosolyogva az utolsó mondatot.
-Köszönöm , hogy elmondtad nekem.Alec-ból egy szót sem tudtam kiszedni.
-Nincs mit.-mondta majd felállt-Most ért vissza.
-Rendben.Köszönöm,és jó vadászatot.
-Az sajnos nem lesz.-sóhajtott-Tudod...nemszeretem az állatvért , hát még a víziállatokét.-fintorodott el majd kiment.
Pár másodperc múlva Alec lépett be.Félmeztelen volt és vizes , arca pedig komoly már-már dühös.
-Mi a baj?-kérdeztem és közelebb mentem hozzá.
-Megkértelek , hogy ne faggatózz Elizabeth-ről.Ő már a múlt.
-De tudnom kellet , hogy...
-Nem kell tudnod róla semmit!Nem értem miért kell a múltamban áskálódnod?-kiabált rám.
-Bocsánat.-hajtottam le a fejemet.Éreztem ahogy könnyek gyűlnek a szemembe.Kikerültem , de ő megfogta a csuklóm.
-Bocsáss meg , nem akartam.-nézett rám bánatosan  , de én kihúztam kezem az övéből és felmentem a fedélzetere.Sehol senki.Egy árbóc árnyékába ültem és halkan , fejemet a térdemre hajtva zokogtam.Pár perc múlva Alec jelent meg előttem.Még mindig könnyes szemeimmel felnéztem rá és láttam , hogy már száraz ruhában van , inge csak félig van begombolva.Haja még mindig vizes volt.Letérdelt elém ,kezeimet
kezébe vette.
-Kérlek bocsáss meg.Egy idióta vagyok.-nézett rám bűnbánó barna szemeivel és csókot lehelt kezeimre.
-Nem vagy az.Igazad volt.Meg kellett volna értenem ,hogy nem akarod , hogy tudjam mi volt a múltban.-szipogtam.
-Nem a te hibád!Túl lobbanékony vagyok mostanság.Meg tudsz nekem bocsájtani?
-Persze , hogy meg.-borultam nyakába.

-Amelia.
-Igen?-néztem rá már az ágyunkban feküdve.
-Ugye tudod , hogy van amit nem tudok megadni neked?-nézett rám szomorúan.Tudtam mire gondol.
-Alec én gyermek nélkül is nagyon boldog vagyok ha te mellettem vagy.
-De előbb-utóbb vágyni fogsz rá.Amióta megismertelek csak ezen gondolkodom.Hogy én is szeretnék gyermeket tőled.Akkor teljes család lehetnénk.
-És honnan tudod , hogy nem lehet gyerekünk?Mármint , hogyha még ember vagyok.
-Mert.....nem tudom.Még sose volt rá példa.És arra sem , hogy egy vámpír beleszeretett egy emberbe....vagy ha mégis....az rosszul végződött.
-Jó , értem.De azért próbálkozni lehet ,nem?-kérdeztem mosolyogva.
-Igen.-mosolygott ő is , majd megcsókolt.
-De nem nagyon izgat az se ha nem lehet gyerekünk.Én már annak nagyon örülök , hogy te vagy nekem.-suttogtam , majd lehunytam a szememet és mély álomba merültem.

6 megjegyzés:

Virag:) írta...

Szia!
Nagyon jó lett, habár lehet hogy tényleg rövid :/
A gyerek kérdés sejtettem h egyszer felmerül :)
Siess a kövivel!
xoxo. Tina:)

Devonne Crescent írta...

látod, én tudtam, hogy csak az én komimra vártál! :D ahogy megírtam, máris feltetted a 18.fejezetet :DD

Hűha! O_O Alec drága szépen leordította szegény Amelia-t.
ÓÓÓ de aranyoooos *_*
na, és? lesz gyerekük?
hallod, ilyen érzelem ingadozásaim lettek az olvasása közben xD

és ez mind miattad van! xDD igen, miattad! kár is tagadni! :DD te tehetsz mindenről Natalie! ezt vedd tudomásul! xd

hát igen.. már elmúlt éjfél x'DD de ezt gondolom észrevetted :D ha mégse, akkor mostmár tudod! ;))

imááádtam!!!!
már mondtam, hogy ügyes vagy, szóval most nem mondom. és nehogy azt hidd, hogy azért, mert nem. ez csaka zért van, mert már fáradt vagyok ahhoz is.. meg hülye is, de az most lényegtelen xDD

Csók és ölelés!
DevCres

Kisegér:D írta...

Szia! :)
Bocsi, hogy csak most, de nem volt időm.
Nagyon nagyon tetszett ez a feji is. :)
Alec olyan édes volt, ahogy bocsánatot kért. :)
Várom a folytatást!
Puszi! :)

Hannah írta...

Szia!
Barbarossa <3 :D
nem tetszett, hogy Alec enncalstyire leordította Ameliát :S
de várom a fejleményeket :D
puszilak :DD

Névtelen írta...

jó volt nagyon siess haza

Nia írta...

Szia!
Imádom Barbarossát :D
Alig tzdom kivárni az új részt, de azért sikerülni fog :D
Puszillak <3