BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2011. július 5., kedd

16.fejezet

itt a fejezet!:)remélem megkapom megint mind a 10 komit:)






/Amelia szemszöge/



Csupán másnap délután indultunk vissza a palotába.
Amikor visszaértünk , rögtön a szobánkba mentünk , hogy én át tudjak öltözni.Alec segített a fűzővel bár kicsit mérges volt , hogy miért kínzom ilyenekkel magam amikor tökéletes alakom van. Majd egy fehér ruhát vettem fel és kéz a kézben sétáltunk a trónterembe.Váratlan dolog fogadott minket.Legalább 20 nem ide tartozó férfi állt a hatalmas terem közepén.Legelöl egy hosszabb hajú szakállas férfi állt.Homlokára piros kendő volt kötve.Ahogy egyre jobban megnéztem őket , rájöttem , hogy ezek kalózok.
-...és így az önök birodalma is terjeszkedne.-magyarázta apámnak.
-Alec,Amelia!De örülök ,hogy csatlakoztok hozzánk!-mosolygott ránk sejtelmesen.Alec még mindig a kezemet fogva sétált a trónjához leült.Meglepett , hogy még egy trón volt a terembe.Apa rám mosolygott és bólintott.Így én a negyedik trónszékben foglaltam helyet.
-Jack Sparrow kapitány , a lányom Amelia és a Caius helyére lépő legmegbízhatóbb társam Alec.A férfi először hozzám sétált meghajolt majd kezet csókolt.-Nagyon örvendek Felség.
-Én is örvendek Mr.Sparrow.
-Sokat hallottam önről uram.-Fordult Alec felé-Sok jó és félelmetes dolgot.-mosolygott elismerően.
-Köszönöm-biccentett szerelmem-És minek köszönhetjük látogatását?
-Felség , még mindig vannak szelídítetlen szigetek, ahol káosz uralkodik az önök fajtája miatt.Rengeteg hajó veszett oda dél felé egy kis szigetcsoport közelében.Támogatásotokat kérjük, hogy felfedezhessük a szigetet.De mivel mi csupán végtelen élettel rendelkezünk kérnénk tőletek néhány katonát akik ha kell lemészárolják az ott lévő vámpírokat.
-Nos , ha ez valóbban így van kötelességnek érzem legjobb katonáinkat veletek küldeni.És bizalmatok elnyerése érdekében én is veletek tartok.
-Alec beszélhetnék veled?Négy szemközt.
-Persze kedvesem.-állt mellém és kisétáltunk a teremből.Amikor bezáródott az ajtó rögtön mondandómba kezdtem.
-Alec nem akarom , hogy elmenj!Alig 12 órája ígérted meg , hogy soha többé nem hagysz el.-hajtottam le a fejemet szomorúan és éreztem ahogy könnyek gyűlnek a szemembe.
-Tudom , és sajnálom!De nem hagyhatok mindig mindent Demetri-re vagy a hugomra.Muszáj mennem ezt te is tudod.-simogatta meg az arcomat.
-Akkor én is megyek!-mondtam ellentmondást nem tűrve.
-Na azt már nem!-tiltakozott hevesen.
-De!És nem vagyok hajlandó vitatkozni!-mondtam és ismét benyitottam a terembe-Mind a ketten velük tartunk !-jelentettem be.
-Egy nő a fedélzeten balszerencsét okoz!-halottam meg valakit a tömegből.
-Muszáj lesz legyőzniük babonás szokásaikat ugyanis nem ő lesz az egyetlen nő a hajón.-állt mellém Jane -És ha ez valakinek nem tetszik az a kínok kínját fogja átélni.-sziszegte mérgesen.
- Nem lesz probléma!-mondta szélesen mosolyogva Jack.
-Mikor indulunk?-kérdeztem tőle ,de egy idősebb pofaszakállas férfi válaszolt helyette.
-Holnap délelőtt bontunk vitorlát.
-Akkor mi megyünk pakolni.-mondtam mosolyogva és kiléptem a teremből.Alec követett.

Amikor a szobába léptünk Kathriene már éppen végzett a pakolással.
-Hallottam , hogy utazik.-csak ennyit mondott és már ment is.
-Köszönöm.-kiáltottam utána.Alec a nyitott ablakhoz lépett , s bőre csillogni kezdett.Tudtam , hogy haragszik rám.Odamentem hozzá és hátulról átöleltem.
-Nem haragudhatsz rám azért mert veled akarok lenni.-suttogtam.
-De bármi bajod eshet!Nem szenvedtél még eleget?-csattant fel mérgesen.
-Az nagyobb szenvedés lenne számomra ha itt hagynál több hónapra.
-Az meg nekem lenne szenvedés ha valami bajod esne!-fordult végre szembe velem.
-Amíg te itt vagy velem , semmilyen baj nem érhet.-suttogtam és megcsókoltam.Bőre ragyogott  a napsütésben.Hevesen viszonozta a csókot.

Mivel a kikötő az erdőn keresztül sokkal közelebb volt, így gyalog mentünk.A kikötőben egy elhagyott részen egy hatalmas fekete hajó volt.Zászlaján klasszikus halálfej volt.A fedélzeten még több ember volt.
-Hölgyeim és Uraim!A Fekete Gyöngy!-tárta szét karjait  Jack.Egy majmocska ugrott elém.Jack felé fordult és rálőtt egyet.Majdnem felsikítottam , de a majomnak nem volt semmi baja.
-Élő-holt majom.-mosolygott rám a férfi.Mosolya akár egy őrülté , és ez nem vicc.
-Mr.Gibbs , Jack mindig olyan mint egy...
-Elmerogyant?Ma jó napja van.-mosolygott keserűen a pofaszakállas matróz.
-Lehetne Felix ikertestvére.-nevetett Demetri.

-Uraim!Had mutassam be a két legbájosabb teremtést akik valaha is e vén hajó padlójára léptek , Amelia Volturi hercegnőt , és Jane Volturi-t.Az expedíció vezetőjét és egyben a klán egyik vezetőjét Alec Volturi-t.-egy perces csönd után megszólalt-És most munkára lusta banda!Vitorlát bonts!
-Jöjjenek  megmutatom a szobáikat.-fordult felénk Mr.Gibbs.
A mi szobánk volt a legnagyobb.
-Kisasszony!-szólított meg az idős matróz-Azt javaslom , hogy napnyugta után egyedül ne jöjjön a fedélzetre.Tudja a matrózaink igencsak engednek az alkohol csábításának.
-Köszönöm , hogy szólt!-mosolyogtam rá.Majd a férfi kiment.Alec csak állt és engem nézett.
-Mi a baj?-kérdeztem miközben megsimogattam az arcát.
-Nem hiszem el , hogy belementem abba , hogy egy nagy rakás iszákos férfival együtt hajóz ki tudja mennyi ideig.
-Ugyan már!Nem lehetnek olyan rossz emberek.Apropó , hogyhogy halhatatlanok de mégsem vámpírok?
-Ez amolyan átok féle , ami egy kincsen volt, Ők ezt a kincset megsemmisítették és így nem tudják tőlük elvenni a halhatatlanságukat.
-Értem.-pár másodperc múlva megszólaltam-Nem megyünk vissza  a fedélzetre?
-De,menjünk.-fogta meg a kezemet és ketten elindultunk felfelé a lépcsőn.
Amikor körülnéztem a szemem megakadt egy fiatal fiún.
-Felmegyek a kormányhoz megbeszélni egy két dolgot Demetri-vel.De a fél szemem rajtad tartom.-suttogta majd egy puszit adott az arcomra.Mikor eltűnt mellőlem a fiú felé sétáltam aki a hajópadlón ült és kezében egy régi megsárgult lap volt.
-Szia!-köszöntem neki mosolyogva.Mikor rám nézett , azonnal felállt és mélyen meghajolt .
-Felség!-még mindig ugyanúgy meghajolva állt.Az álla alá tettem az ujjam és felemeltem.
-Ez teljesen felesleges.-mosolyogtam rá-Ülj vissza nyugodtan.
-Köszönöm.
-Hogy hívnak?-kérdeztem a hajó oldalának dőlve.
-Adam.
-Hány éves vagy Adam?
-14 múltam Felség.
-Szólíts Ameliá-nak , kérlek.
-Köszönöm.-nézett rám hálásan.Szőkésbarna haja volt és kék szeme.
-Mit olvasol?
-Nem olvasok.-mosolyodott el-Térképet tanulmányozok,hogy tudjuk , hol vár ránk fokozott veszély.
-Értem.És sok ilyen szakasz lesz?
-Ahogy közeledünk a szigethez egyre több.És valószínüleg találkozunk Barbarossá-val is.
-Az kicsoda?
-Egy kalóz aki többször meg akarta magának szerezni a Fekete Gyöngyöt.-tekintetét ismét a papírra szegezte  , de kicsivel később ismét rám nézett és felállt-Kérdezhetek valami személyeset?
-Nyugodtan.-mosolyogtam rá biztatóan.
-Te ugye ember vagy?-bólintottam-Nem félsz Alec-től?Mármint , hogy embereket öl , és hogy egyszer téged is megöl, véletlenül.-a mondat végére elmosolyodtam.
-Egyszer meg fog ölni ehhez kétség sem fér.-néztem rá és láttam ahogy megszeppen-Elvégre én sem maradok ember.Alec fog átváltoztatni vámpírrá ha betöltöm a 18. életévemet.Egyébként egyáltalán nem félek tőle , mert tudom , hogy sosem bántana.Szeret engem , az életét is kockáztatta értem nem is egyszer , és már rég nem ölt embert.Csak miattam most már állatvéren él.Tőle lett értelme az életemnek.-a mondat végén ránéztem Alec-ra és elmosolyodtam.Ő szintén így tett.Tudtam , hogy hallja minden szavamat.
-Akkor már sokszor kerültetek bajba?
-Úgy is mondhatjuk.-nevettem el magamat.De Alec arca elkomolyodott , s bár nem engem figyelt már tudtam , hogy miattam lett komoly.-És mióta vagy ezen a hajón?-tereltem a témát.
-Amióta az eszemet tudom.
-Amelia!-szólított meg Alec a kormány mellől.Odamentem hozzá-Ma este el kell mennünk vadászni.Mármint a vízben fogunk vadászni.Maradj a szobában kérlek.-fogta két keze közzé arcomat.
-Rendben.-sóhajtottam egy szemforgatás kíséretében.

Komikat:)

10 megjegyzés:

Sophie Bass írta...

Szia.
A fejezet csodás volt mint eddig a többi is.:)
ÓÓ Jack Sparrow.♥♥♥ Fú de imádom.:D
Tetszik h. kalózok is vannak.:D
Tuti lesz valami balhé azzal a tintás(iszákos,alkoholista) bandával.:D
Remélem hamar lesz kövi.:D
Csók.Zsófi.
ℒℴνℯ.♥

Virag:) írta...

Szia!
Nagyon jó lett!
Immádom Jack Sparrow kapitányt!
Igazából, még örülök is hogy benne vannak!
Alec helyében én is félteném Ameliát :)
Siess a kövivel!
xoxo. Tina/ Virikeh :)

Névtelen írta...

Naon jo lett !!!!!!!!
Imádom Jack Sparrowt mert haláli arc és jo h beleraktad !!!!!!
Siess a frissel !!!

Hannah írta...

Jack Sparrow <3 <3 <3 <3
mekkora fazon :DD
uramisten, nagyon jó volt ez a feji, siess a frissel :DD
puszillak :DD

Szenna írta...

imádom Jack Sparrow-t! <3<3
örülök, hogy beleszősz ilyen fordulatokat :D nagyyon izgalmassá teszik a történetet :DD
siess a kövi résszel :D
puszi :DD

Nia írta...

atyavilág :DDD
imádom a Karib-tenger kalózait :DDD
és téged is imádlak, amiért nem hagyod lankadni az olvasók figyelmét :DD
siess az új résszel :DD
puszllak :DDD

ivi írta...

iiimádom

Névtelen írta...

szupi volt ez a rész :)
imádom Jack Sparrow-t! <3
siess a köv résszel
puszi :)

Névtelen írta...

Szia!
Jó lett mint mindig!
Imádtam!! :P
Várom a kövit.
puszi. (L)

Névtelen írta...

szia!
egy barátnőm mondta, hogy olvassam a blogodat, mert megéri, és mit mondjak: igaza volt :D
tehetséges vagy, imádom, ahogyan írsz, és várom az új részt :D
puszi: Melody